Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 1 september 2010 22:05

Klockan är bara 22.00 och jag är helt slut i hela kroppen. Vet inte alls varför. Kan iofs bero på att jag hjälpte till att bära ner tv-hyllan förut och den killen bodde på andra våning. Och inte nog med de, jag hjälpte även till att bära upp tv-hyllan till vår lägenhet förut. Ja, ni förstår ju själva hur jäkla otränad jag är. Det är ju pinsamt :P


Har i alla fall önskat mig mycket träningsgrejer nu. Tycker det är skittrist att träna om man inte har snygga kläder och sköna skor att gympa i.

Nästa vecka ska jag börja träna och det kan jag lova er. Musklerna ska pumpas upp och magen ska bli like before.. är ni med?


Förresten, det blev SKITSNYGGT med tv-hyllan :) Är supernöjd. Silket jävla flyt att hyllan fanns kvar.


Nä, vi ni va? Nu ska jag gå och lägga mig. Är så oerhört trött. Och jag känner på mig att jag bör vara utvilad imorn för då ska vi ju på handledarkurs och det kan ju inte bli annat än tröttsamt.


Sov så gott kära vänner :)

Av Emma - 1 september 2010 12:34

Nu ska jag och Liam ut och promenixa med Linda men först ville jag visa er vår nya fina tv-hylla som vi ska hämta senare i eftermiddag.




Såhär ser den ut. Gissa om jag är nöjd :D

Av Emma - 1 september 2010 10:55

Nu har vi äntligen hittat en tv-bänk som vi vill ha :D Den fanns på blocket och kostade bara 700 kr. Jag har ringt och paxat den så nu är den våran. Det bästa av allt är att det va en precis sån vi ville ha, eller i alla fall som jag vill ha :P Men tror Dennis ville ha något liknande. Så nu är jag glad :D


Nu ska jag fixa håret, klä på mig kläder och hoppas att Liam vaknar snart. Han verkade vara riktigt trött nu på morgonkvisten för han har sovit i 1 timme ungefär.. det händer typ aldrig i vanliga fall :)


Ahja, ni får ha en fin dag :)

Av Emma - 1 september 2010 09:58

Nu ÄR det höst. September är höst. Den finaste höst-månaden som finns för oftast är det lagom kallt och solen brukar fortfarande hålla sig framme om dagarna.


Liam ligger och sover en vända nu så jag passar på att skriva lite här. Idag gick vi upp vid 8 och det kändes mycket bättre, även fast att ögonen gick i kors på mig när vi gick upp :P Men med lite kaffe rättade det till sig ganska så fort.


Vet ni vad? Imorn ska min sambo och jag iväg på handledarkurs för nu ska jag banni mig fixa körkortet. Usch, får sån ångest över att jag inte fixat det än. Men nu SKA jag klara det. Till nästa sommar ska jag stolt visa upp mitt körtkort, det lovar jag er :)


Idag ska vi ta en promenad med Linda. Det blev inte av igår. I övrigt vet jag inte alls vad vi ska göra. Men nu ska jag i alla fall njuta av min frukost. Ha en bra dag allihopa. Hejdå



Ovido - Quiz & Flashcards