Alla inlägg den 19 september 2010

Av Emma - 19 september 2010 20:42

Nu är vi hemma från Kungsbacka. Vi har haft en jätte bra helg :) Gårdagen var nog bäst. Vi var hemma hos Dennis bror Christofer och hans fruga Kickan på kvällen och käka god mat och drack vin. Väldigt trevligt.


Nu sitter jag hemma och väntar på Dennis som är iväg och lämnar tillbaks en kärra som vi lånade från pappas jobb i helgen då Dennis skulle ha med sig en båtmotor till sin bror (jag vet, skit ointressant, men så va det).

Jag har lovat Dennis massage idag, snäll som jag är :)


I fredags gjorde jag ett misstag och tog i en toning i mitt hår. Jag tänkte att de kan ju inte skada.. men det gjorde det. Jag var helt förstörd när Dennis kom hem, nästan så att tårarna rann på mig. Håret hade blivit MYCKET mörkare så slingorna jag hade gjort va verkligen för jäves.. jäkla otur :( Men igår hjälpte Dennis mig att göra slingor igen och nu blev håret mycket ljusare än förra gången så det blev nog bättre nu. Dock blev det ju bra mycket sletnare också så jag har varit och köpt det bästa schampo och den bästa inpackning nu. Hatar när mitt hår är såhär slitet. Lär hålla mig från min plattång ett tag nu.


Nu ska jag sätta på tvn och kolla vem som tar hem segern i valet (visst får man väl veta det idag?) Hoppas verkligen Sverige röstat på ett parti som gynnar alla och inte bara en del utav Sveriges befolkning.


Hej hej!

Ovido - Quiz & Flashcards