Alla inlägg den 7 september 2010

Av Emma - 7 september 2010 21:33

Dagen har varit lugn och skön. Fick undanplockat i hyllan förut så nu ser det skapligt fint ut. Vi fick även besök utav mamma/mormor och hennes väninna Marita. Det va väldigt trevligt. Marita hade med sig blommor och en väst som hon hade stickat till Liam, den va så söt. Dessutom hade hon skrivit 'Liam' på västen så att alla kan se vad min fina pojk heter :)


Efter kafferepet med min mor och hennes väninna så gick jag och Liam ut och gick med Linda. Det var trevligt. Mysigt att bara vara ute och gå. Dessutom gjorde nog den promenaden min onda kropp gott :)


Liam kan ställa sig överallt nu. Han ställde sig i sängen förut igen, fast då hade jag lagt honom ner innan :) Så ikväll bestod kvällen av att gå in och lägga ner honom om och om igen, tokunge <3

Sen ställde han sig emot vardagsrumsbordet förut. Precis när jag skulle ta en bild på de så ramla han sittandes på rumpan. Men han va glad för de :D


Imorn vet jag inte vad vi ska hitta på. Ut och gå en vända. Kanske gå till lekplatsen en sväng. Liam tycker ju så mycket om att gunga.

På kvällen kanske jag och mina fina töser ska ut och äta, men det är inget bestämt än. Vi får se imorn.


Är sjukt sugen på att gå iväg och träna nåt mer i veckan. Vill inte vänta tills på måndag =/ Går vi inte ut och äter imorn kanske jag tar mig en vända till friskis i stället. Så skönt!


Gokväll!


Av Emma - 7 september 2010 11:45

Usch, jag MÅSTE plocka i ordning i hyllan i vardagsrummet. Ibland vore det bättre att ta bort den för vi lägger verkligen all skit där, men vart ska vi då lägga all skit istället? :P


Idag har jag träningsvärk. Kanske inte speciellt konstigt? Fösta gången jag rört på mig på över ett år. Förutom mina promenader som man ibland kan tro är min specialitet ;) Promenera är skönt, men gymping är sjukt kul. Jag älskar när ledarna kombinerar gympingen med dans. Jag älskar att dansa. Jag fick avancerad disco förut men slutade pga. att jag gick 4 timmars dans i skolan varje vecka. Ångrar ganska bittert nu att jag nånsin slutade :/ Nu finns det ingen grupp som passar mig på Helene´s längre så jag får nöja mig med gymping. Helt klart bättre än inget alls :)


Liam är ute och promenerar med mamma. Eller tvärtom, mamma är ute och promenerar med Liam :p Jag sitter och dricker lite kaffe innan jag ska plocka undan i hyllan. Varenda kroppsdel gör ont idag så jag måste ta det lugnt. Är för övrigt riktigt, riktigt sugen på att gå iväg och träna någon mer dag denna veckan men ärligt talat tror jag det är bra om jag väntar till nästa måndag. Bör nog ta de lite lugnt såhär i början :)


Hörs senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards