Alla inlägg den 22 september 2010

Av Emma - 22 september 2010 21:01

Ikväll har de varit bra program. Först idol och nu efterlyst. Säger bara det, hösten rockar fett :P


Dagen har varit bra. Liam och jag promenerade i ca 2 timmar förut innan vi gick hem och åt lite och sen blev det bus. Ikväll blev de bad också, något som Liam verkligen älskar att göra. Liams mormor kom hit och Liam blev jätte glad. Höjden av lycka är dock när pappa Dennis kommer hem från jobbet.. då är lyckan total :)


Men men, nu ska jag kura mig ner i soffan och ta en kopp viol-te ;) Min lilla och stora älskling sover. Behöver jag tala om för er hur mycket jag längtar till helgen? Dennis och jag träffas i stort sätt inte ens på vanliga vardagarna och det är så tråkigt :( Hur som helst så älskar jag min fina familj mest av allt.


Förresten, tillbaks med GW Persson!!

Av Emma - 22 september 2010 16:11

Japp, dit ner har jag åkt så jag kan sluta hoppas. Jävla skit.



Av Emma - 22 september 2010 12:02

Vart har tiden tagit världen? Det har redan gått 8 månader sedan vår underbara son kom till världen. Det känns som att Liam ALLTID har funnits hos oss och jag skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan honom. Hur hade jag det innan Liam kom till världen? - Inte i närheten av det underbara liv som min fina son gett mig.


Idag sov jag och Liam till kl 09.30 Lite väl länge tycker jag. Dennis ringde då och väckte oss och det va bra. Vi hade förmodligen kunnat sova ett tag till annars. Nu ligger Liam och sover igen och när han vaknar är det dags för lite mat. Vet inte alls vad jag ska tillaga idag men nåt måste det ju bli. Måste köpa hem lite saker som Liam kan äta. Det är otroligt trevligt att äta ihop :)


Jag är som ett nerv-vrak. Jag drömmer, fantiserar, hoppas och vill. Men jag får inget veta förrän om dryga 2-3 veckor. Usch. Alldeles för lång tid. Det enda jag kan göra är att hoppas, och det gör jag.


Nu verkar det som att min lilla älskling har vaknat så jag ska gå in och kramas med min fina <3


Hejdåå :)


Ovido - Quiz & Flashcards