Alla inlägg den 13 september 2010

Av Emma - 13 september 2010 21:36

Ja, idag var det som sagt gympa. Det var superkul. Dock hade jag tänkt fel och hade fått för mig att gympan började kl 19 men det var ju faktiskt kl 18, så klockan 17.40 frågade mamma om inte jag borde börja göra mig i ordning. Jag förstod inte alls varför, det tar ju inte speciellt lång tid att byta om och cykla bort till Friskis. Men då sa mamma att gympan börjar ju kl 18, eller det gjorde den ju i alla fall förra gången. Hon hade så rätt så rätt.. jag flög upp från stolen och sprang iväg och satte på mig kläder och sprang ut till cykeln och cyklade iväg. Kl 17.55 var jag framme så jag hann, som tur va.


Fortfarande otroligt frustrerande över min situation. Det är jobbigt. Jag kan inte göra ett skvatt :/


Imorn ska jag och Liam träffa Linda igen. Vi var ute och gick med henne idag. Vi va iväg på babyproffsen och jag beställde en åkpåse till Liam :) En som är i samma mönster som vagnen. Det blir nog riktigt snyggt.

På onsdag ska vi även åka och hämta bilbarnstolen jag lagt undan där. Kanske inte har berättat om den? Hur som helst, vi måste skaffa en ny bilstol till Liam nu då hans andra verkligen börjat bli för liten. Jag ville att Liam skulle ha en som är bekväm när vi åker långa sträckor, och den vi ska köpa är perfekt när man är ute och åker mycket :)


Jag måste börja göra armhävningar och sit-ups här hemma. Mina armar är lika slöa som spagettin Dennis koka förut och min mage är lite sladdrig som en köttbit som inte är stekt. Ja, ni fattar kanske själva? Nåt bör ju göras.


Ahja, ha en bra kväll!



Av Emma - 13 september 2010 10:31

Idag vaknade jag klockan halv 9 av min underbara sons prat. Han har börjat få till ett riktigt härligt ljud, sköningen :)


Jag vet inte alls vad vi ska göra idag, men vi går nog ute på en promenad med Linda om nån timme eller 2 :)


Förresten, jag hade glömt bort att det va gympa idag så när jag kom på det blev jag genast glad(are). Känns riktigt skoj :)


Ringde min chef förut för att kolla vad min lön kommer ligga på varje månad, men jag glömde fråga en massa saker så jag får nog gå upp i stället och prata med personen som har hand om lönerna. Men jag är sååå seg idag. Usch.


Men men, nu ska jag vila lite medan min son sover. Ska se på vänner :)

Ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards