Alla inlägg den 24 september 2010

Av Emma - 24 september 2010 21:56

Sitter och funderar på åren som gått. Går inte tiden oerhört fort? Känns som jag var 14 nyss. Kan faktiskt sakna den tiden ibland. Man hade alltid nånting för sig och allt var så enkelt.

Jag och mina bästa vänner va ute och rände dag ut och dag in och vi hade riktigt kul.

Tänk att man förrändras så med tiden. Nu sitter jag här med sambo och en son på 8 månader. Kvällarna tillbringas numer hemma i soffan framför tvn och till helgerna får man även ett glas vin i handen. Man njuter och tar vara på tiden man får och uppskattar varenda sekund i livet :)


Dock kan jag längta efter att gå ut ibland. Det var så längesen. Idag är en sådan dag. Jag har inte varit på en hemmafest på ca 2 år. Jag längtar att få umgås och att bara få va en kväll. Jag ska se till att unna mig den kvällen inom en snar framtid :)


Visste ni att jag har den bästa sambon och den underbaraste och bästaste son i världen? Min kärlek till dom två är oändlig, det finns inget stopp. Jag kommer göra mitt allt för min familj för evigt.

Redan innan Liam föddes var han mitt allt. Det bästa som någonsin hänt mig. Han är min son, jag är hans mamma och jag kommer alltid ställa upp för min pojke oavsett vad <3

Av Emma - 24 september 2010 20:08

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyys!

Och här sitter jag i min ensamhet, bokstavligt talat, och kollar på idol :) Liam sover sen kl 19 som vanligt, likaså Dennis, fast han gick inte och la sig förrän kl 20 :P Ja, så såhär ser min fredagskväll ut. Ganska så ensam. Tur att det finns bra program att se, och att datorn finns. Brukar oftast finnas lite folk att prata med.


Imorn ska vi åka till hökensås :) Vi ska bo i en liten stuga jag och min lilla familj. Så mysigt ska det bli. På dagen ska vi fiska och de ska bli riktigt kul. Det är väldigt avkopplande. Hoppas på att jag får en stor firre :P Ärligt talat så brukar jag ha tur när vi är iväg å fiskar.. eller ja, tur och tur, skicklighet brukar det väl heta va?


Vet ni vad? Vi har 1 kg havskräftor liggandes i kylen. Vi köpte det förut, men så orkade vi inte äta dom efter att vi hade ätit kvällsmat så vi ska ta med dom till hökensås istället så ska vi äta dom där.


Nåja, denna dagen har varit bra. Som vanligt så har vi varit ute och gått en lång promenad. Jag och Liam gick till babyproffsen och köpte hans åkpåse som hade kommit, den va jätte fin. Efter det gick vi och kika lite på stan. Liam fick köpt sig två "halsdukar" eller vad man säger. Dreggel-scarf kanske namnet är? Fast med flis inuti :)


Nu ska jag ta mig ett glas vin, kura upp mig i soffan och kolla på tv. Kanske skriver senare :) Gokväll!

Av Emma - 24 september 2010 10:24

Yes, nu börjar de hända grejer!

Ovido - Quiz & Flashcards