Alla inlägg den 5 september 2010

Av Emma - 5 september 2010 08:25

Igår hade jag en riktigt bra dag :) Är otroligt nöjd med alla fina saker jag fick. Trodde aldrig jag skulle få så mycket. Allt va riktigt bra igår.


För det första - Min älskade lilla son har lärt sig att dricka välling. Jag är verkligen glad för de. Visst, de hade inte gjort någonting om han inte hade tyckt om de, men visst underlättar vällingen en hel del. Han är för redig <3 Nu på morgonen fick han 220 ml välling, utav mig, och det gick jätte bra :D

Får väl tillägga att vi ger päronvälling. Jag tänkte att det kanske skulle smaka bättre än vanlig välling, en ren chansning som gick hem :D


Men igår.. dagen va så bra. Fick så fina saker. Jag nämnde ju presentkortet och skorna jag fick. Senare under dagen, när vi va hemma hos mamma och pappa, fick jag två prydnadssaker till en ljusbricka (vet inte alls hur jag ska förklara vad det är) :P Sen fick jag träningskläder utav min älskling :) och sen en kamera utav mina älskade föräldrar. Fattar ni, en kamera? :D Nu kan jag äntligen lägga upp lite bilder. Jag är fruuuuktansvärt nöjd.


Nu måste jag sluta här, annars lär Liam riva hela hemme.. min lilla vilding <3

Ovido - Quiz & Flashcards