Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Halsbränna!

Av Emma - 1 september 2011 11:58

Idag har vi varit på dagis igen :) som alla andra dagar denna vecka! Det gick bra men idag skulle jag lämna Liam själv för första gången. Han blev väldigt ledsen när jag gick och det gjorde jätte ont i mammahjärtat :( Dock hade det gått över ganska snabbt men han var väldigt reserverad och skrattade inte direkt högt under den tiden som jag va iväg. Jag kom tillbaka efter ca 30 min och då satt han och grävde med spade i sanden som han hällde över i en hink, plutten.

Imorn är det tänkt att han ska äta lunch på dagis. Jag ska nog gå lite tidigare imorn också för antagligen var han ganska trött vid den tiden jag gick idag så det gjorde nog inte saken bättre. 


Har sån jäkla halsbränna nu. Vissa saker gör mig så stressad så då åker jag på sån skit :( Hoppas det löser sig!


Har satt upp oss på två lägenheter med trädgård idag. Den 6 september får vi veta om vi blivit erbjudna någon utav dom. Har vi blivit det så får vi (och fyra andra) gå och kolla på lägenheten. Den med mest poäng får den. Tror inte vi har så stor chans än då dessa lägenheter är vääääldigt populära men det är bara att hålla utkik och sätta upp oss på dom som kommer ut :)

Trivs väldigt bra där vi bor nu men trädgård är något jag verkligen saknar och känner att jag vill ha. Vore underbart om Liam kunde få springa omkring lite hur han vill.


Nu väntar jag på att min mormor ska komma med Vincent. Liam ligger och sover så tänkte lägga mig och vila lite jag med. Är jätte trött då vi vakna tidigt idag.


Kram på er! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards