Alla inlägg den 20 september 2011

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämtas kl 14.15 Det gör verkligen ont i mig att lämna honom då han blir så ledsen men jag vet att det är nyttigt för honom. Dels att han får leka med andra barn men även att lära sig vara ifrån mig och förstå att jag kommer tillbaka efter ett tag. Men det är ändå jobbigt, så klart! Men jag förespråkar helt klart dagis, det är nånting bra och något viktigt för barn. Nej, nu får jag klä på mig lite kläder å promenixa till affären.Kram kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards