Alla inlägg den 4 september 2011

Av Emma - 4 september 2011 17:03

Idag fyller jag år. Hela 23 år. Tänk så fort tiden går. Känns som igår när jag fyllde 18 år. Minns så tydligt första helgen som 18 år. Jag satt uppe på Magnus Gabriel och drack öl ihop med Jennika, Emma, Sara och Maria. Sen drog vi till Vänersborg å partaja :P


Har fått lite grejer idag. Bland annat en prenumeration på Vi föräldrar av min mor, far och lillebror samt en himla massa pengar så nu blir det shopping :D Av Dennis ska jag få ett startpaket på en trafikskola. Så himla skönt att äntligen komma igång med skiten. Nästa sommar ska jag ha fixat körtkortet. Jag har sagt det förr, jag vet.. men nu är det allvar! Jag ska ha fått körkort till nästa sommar, så det så.


Nu ska vi strax äta marrängswiss :D


Kanske skriver senare. Kram


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards