Alla inlägg den 11 september 2010

Av Emma - 11 september 2010 11:45

Det känns i mamma-hjärtat vill jag lova, men det är ju egentligen bara nyttigt att vara ifrån varandra lite. Liam behöver lära sig att vara utan sin mamma och jag behöver lära mig att vara utan Liam. Dock har ju inte Liam några som helst problem att vara utan mig, så det är väl egentligen bara jag som måste lära mig :P

Men jag måste ändå säga att det känns riktigt bra att börja jobba igen. Det känns verkligen att jag ska iväg och göra lite nytta, och imorn när jag kommer hem kommer jag vara enormt lycklig över att ha mina fina killar att komma hem och pussa och krama på. Nej, detta kan faktiskt inte annat än att bli bra :)


Igår kväll kom Anna och Mikael hit en liten sväng. Jag fick några presenter utav Anna men imorn blir de desto fler. Jag fick en säsong av vänner, nagelack och ett fint armband :) Vänner är ju sååå jäkla bra. Dom är störtsköna. Speciellt Chandler, haha!


Nåja, nog om de. Hoppas ni alla får en fin kväll. Vi hörs imorn. Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards