Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emma - 6 september 2010 21:49

Idag va jag med min morbrors fru och tränade. Det var verkligen skit kul att ÄNTLIGEN komma igång. Men det känns. Hela kroppen är en ond börda just nu och värre lär det väl bli? Morgondagen ser jag kanske inte fram emot så jätte mycket :P Dock har jag spikat in träning klockan 18.00 varje dag. Får börja med de tills jag köpt mig ett träningskort. Jag ska banni mig iväg 2-3 ggr i veckan, det är mitt mål!


Idag har Liam ställt sig upp. Ja, det är sant :D Jag satte honom ner i spjälsängen medan jag höll på och sorterade kläder och helt plötsligt ställde sig min lilla gosse upp. Han va för söt, lilla älsklingen <3 Tänk så fort dom lär sig, dom små liven :)


Imorn ska jag och Liam få besök utav mamma/mormor och hennes nära vän Marita :) Det ska bli jätte trevligt. Men först ska mamma/mormor och Liam ut och gå och då ska jag cykla iväg till stan och boka in en ansiktsbehandling ;) Ska bli såå underbart skönt. Har verkligen den bästa pojkvän man kan tänka sig ;)


Nu ska jag slappa. för TUSAN vilken träningsvärk jag har :S Gokväll sötnosar!

Av Emma - 6 september 2010 09:34

Idag gick vi upp runt 8 tiden. Jag gjorde i ordning lite välling till Liam och så satte vi oss i soffan och hade de mysigt. I vanliga fall får han gröt på morgonen men vill vänja honom vid vällingen. Jag läste i en bok att man kan ge välling max 3 ggr om dagen . Det kommer antagligen bli max 2 ggr för Liam, men vissa dagar kan de nog bli undantag, så klart :) Sånt där händer ju. Vi tänker dock köra de som en kvällsgrej framöver.


Nu har jag nyss ätit frukost. Knäckemackor med ost och skinka. Hur kan det vara så otroligt gott? Trodde faktiskt inte de skulle smaka så bra, but it did!


Idag ska vi ta en promenad med Linda :) Sen har vi absolut inget inplanerat. Jag skulle behöva städa i en hylla vi har här hemma för just nu ligger de bara massa saker inkastat och de ser inte så trevligt ut.


Förresten.. jag är så nöjd med min kamera. Den är skitbra. Har ju verkligen världens bästa föräldrar!

Jag sitter även i mina nya träningskläder som jag fick utav min älskling. Han går ju inte av för hackor han heller ;) Jag älskar honom!


Nu ska jag fortsätta kolla lite på tvn innan de blir dags för promenad :) Ha en bra dag!





Ovido - Quiz & Flashcards