Alla inlägg den 27 september 2010

Av Emma - 27 september 2010 21:03

Nu är jag hemma igen. Har iofs varit de ett tag. När jag kom hem från träningen hade Dennis köpt en kebabtallrik till mig, haha.. är det jag som är den nyttiga som kombinerar träning med en kebabtallrik med en massa fett? :P Hur som helst så smaka det uuuunderbart gott.


Har nyss kollat på Ullared. Herregud silka människor det finns. Jag säger då de. Nu ska jag göra mig lite te och kolla på idol som jag spelade in medan Ullared gick. Tur man kan göra så.. då blir det bra tv hela kvällen :P


Imorn blir det öppna förskolan och sen ska jag hem och tvätta =/ Känns mindre kul. Men imorn får vi veta om vi blivit erbjudna en lägenhet jag satt upp oss på och har vi blivit erbjudna den kommer tvättiden kännas lite roligare.


Ahja, ha en fin kväll så höres vi.

Av Emma - 27 september 2010 15:49

Har nyss städat köket. Det såg inte fint ut där inne, men det gör de nu :) Jag saknar våran diskmaskin. Tvättmaskinen också för den delen. Det är ett krav vi har till nästa boende :)

Jag ska ta itu med alla andra rum nu också. Lika bra när man kommit igång. Liam hjälper ju till på sitt vis också och det går ju fortare om man är två sägs det. Vet dock inte om jag håller med om att det går fortare eftersom Liam tar fram det jag plockar undan, men jag antar att han gör sitt bästa :P


Blev lite shoppat till Liam idag också. Två par byxor, en tröja, en filt och en fleecetröja. Bara nödvändiga saker.


Nu är det bara två timmar kvar till träningen så jag bör lägga på en rem om jag ska hinna städa klart. Kanske skriver senare.


Jag och Liam har förresten träffat på världens sötaste tjejja idag :)


Ha en fortsatt trevlig dag!

Av Emma - 27 september 2010 09:27

När Liam ler skymtar jag hans två söta gaddar på nederaden, men även 2 tänder i övre delen har börjat kika fram. Snart kommer dom nog spricka igenom. Det ser ju så sött ut.


Nu för tiden ställer sig Liam upp där han kommer åt. Han har tagit sig fram i krypställning så snart börjar han nog krypa fram istället för att hasa sig fram vilket han just nu tycker går snabbare :)

Han säger "Mama" och han säger "papa". Han har även börjat vinka om man vinkar till honom.


Jag har världens bästa son. Världens bästa barn. Jag älskar honom så mycket. Jag ska göra allt för mitt lilla hjärta :)


Idag ska vi gå en sväng på stan tänkte jag. Ska kika om jag kan hitta några tjusiga höstkläder. Borde dock inte köpa nåt så får väl hålla plånboken långt ifrån mig själv :P Nä, men något lite kan man ju få unna sig.


Ahja, nu ska jag ta och äta lite frukost. Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards