Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Emma - 24 augusti 2010 21:45

Jag kanske börjar arbeta om ett par veckor. Dock är det en väldigt liten tjänst. Inte mer än 2 dagar i månaden men det är ju ändå 24 timmars-pass så jag lär tjäna mig en liten hacka i alla fall :) Det är bra pröjs och skönt att starta lite lätt.

Vi får se hur det blir med detta jobb. Jag håller tummarna :)


Förresten så mår jag riktigt jäkla dåligt nu. Har feber, är hängig, trött, har ont i kroppen och snoret bara rinner. Och ni anar inte hur dåligt jag mår när jag har feber. Det räcker att jag har över 37 grader så känner jag mig som den sjukaste i världen, och jag har över 37 grader nu.. ja ni kan ju bara tänka er hur sjuk jag är!


Vi åkte i alla fall en sväng till mormor och morfar förut. Mormor fyllde ju som sagt år och jag hade lovat att vi skulle komma. Vi hade trevligt. Blev bjuden på god soppa och god efterrätt och sen lite bakelser och kaffe. Liam hasa sig omkring på golvet och ville bara till gardinerna och hänga lite i dom, det ville inte jag och inte heller hans gammelmormor :P Han var även väldigt pratglad och sa "Abba, abba, abba" så hans gammelmorfar gick och satte på en skiva med 'Abba'. Det måste ju varit de han ville höra ;)


Nä, nu ska jag gå och kura upp mig i sängen och sova och hoppas på en klar förbättring imorn. Det är ju som sagt jäkligt synd om mig :(


Sov så gott! Natti natt

Av Emma - 24 augusti 2010 10:34

Jag mår inget bra idag. Inte alls bra. Tycker oerhört synd om mig själv.. och Dennis och Liam. Men Liam verkar må mycket bättre idag, som tur är. Lilla hjärtat ska inte behöva vara sjuk heller.


Vi ska promenera till min mormor och morfar idag. Får hoppas att vi orkar med de idag. Förhoppningsvis finns det nån som kan hämta oss sen för jag tror inte vi orkar promenera tillbaka.


Kul att regnet verkligen vräker ner nu. Men de ska ju tydligen vara uppehåll under dagen så vi kanske slipper regnet. Regnar det när vi går blir i alla fall Liam glad för han tycker det är super spännande med regn :P


Nä, jag får väl börja göra mig i ordning. Helst av allt vill jag bara lägga mig i soffan, sätta på nån bra film och se till att bli kvitt denna förkylning. Blääää!


Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards