Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emma - 8 augusti 2010 12:57

Jaha.. då var det söndag och den sista dagen på Dennis semester. Tråkigt. Vi har haft en så bra semester och jag vill inte att den ska ta slut.


Igår kom Sara hit. Det var riktigt trevligt. Vi gick och åt pizza och sen gick vi till lekplatsen i stadsträdgården. Liam fick gunga och som han skratta. Han tyckte det var så roligt och han skratta så han kikna. Sen träffade han en liten tjej som hette Stina på lekplatsen som var 7½ månad gammal. Dom satt mittemot varandra och Liam bara tittade på henne medan hon satt och skulle ta på honom hela tiden. Så fort hon närmade sig med handen över Liams mun räckte han ut tungan. Dom var så söta. :)


Idag ska jag gå till Kapp ahl. Ska se om dom fått in några fina och tuffa byxor som jag kan köpa till Liam. Vi lär köpa strl 80 så att han kan ha det till hösten/vintern. :)


Nu har jag målat naglarna. Ska strax sminka mig lite och sen vänta på att Liam ska vakna. Först ska han få mat och sen blir det en snabb promenix till Kapp ahl. Jag känner mig verkligen trött idag. Jag hoppas att det kan hjälpa om jag får komma ut lite. Kanske vi ska ta en sväng till lekplatsen också. Allt för min son. Han tyckte ju att det var så kul och det värmde verkligen i mamma-hjärtat att se honom skratta och vara så glad. Klart att han ska få gunga varje dag om han vill det <3


Jag har den bästa familj man kan tänka sig. Jag är så lycklig.

Ovido - Quiz & Flashcards