Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Emma - 15 augusti 2010 16:20

Kan börja med att säga att jag mår definitivt som jag förtjänar idag. :P Men det va helt klart värt det. För jäklar vad kul vi hade.


Just nu städar jag. Kliniskt rent skall de bli. Dennis har diskat så i köket är det strålande rent nu. Jag har dammsugit, tvättat golv och dammat. Ska fortsätta inne i badrummet och sovrummet nu sen får det vara klart för idag. Nog för att man mår dåligt, men jag kan inte släppa allt som man kanske skulle gjort om man inte hade barn. Idag har jag faktiskt busat med Liam, sjungit, och nu städat. Liam ska inte drabbas pga att hans mamma gick ut och svira igår. Nä, nån måtta får det vara.


Nä, nu ska jag fortsätta städa. Dennis är iväg och handlar och när han kommer hem ska vi göra blåbärspaj. ;) Men innan dess lär vi nog försöka koka i ordning nåt i köket, för nu börjar min mage ropa efter mat.


Höres kanske senare. :)



Av Emma - 15 augusti 2010 10:40

Jag tror inte jag kan förklara med ord hur kul vi hade igår. men jag kan försöka ;)


Jag hade bokat bord på Harrys klockan 20 så vi promenerade in till stan runt 19.30 Vi beställde in mat och det va så gott. Jag åt gös med nån vitlöksmarinerad potatis till. Det va super. Vi drack gott och hade det jätte mysigt.

Efter att vi hade ätit tog vi oss till campingen. Där var det ett liveband som spelade. Eller ja, band och band, det var en :P Men han va skitbra. Han sjung massa gamla godingar och precis alla som va på krogen sjung med. Vi träffade lite bekanta som vi satt med och hade de jätte kul. Vid halv 1 tiden började vi gå hem. Det blev helt klart en riktigt jäkla bra kväll. Jag är så nöjd :D


Ahja, idag är jag seg. Väldigt trött. Men vi gick inte och la oss förrän vid 2 tiden och sen gick vi upp kl 8 idag. Men men, nu ska jag vila. Liam har precis somnat så han lär sova i nån timma innan det är dags för bus igen.


Hejdåå

Ovido - Quiz & Flashcards