Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Emma - 9 augusti 2010 20:27

Jag for iväg och köpte mig en skjorta på Gina förut. Var ju på stan med mamma tidigare under dagen och hängde då undan detta vackra ting. När jag kom hem ångrade jag mig att jag inte köpte skjortan men jag ville fråga Dennis först. :P Dennis tyckte dock att jag kunde få unna mig den fina skjortan eftersom att han ska få unna sig en båt.


Här har ni en bild på den fina skjortan.

  



Nu ligger Liam och sover sen 2 timmar tillbaka. Han är för redig min son. Jag är så oerhört stolt över honom. Han har förövrigt börjat säga mamma och pappa. Han säger "mamama" och "papapa", och självklart är det mamma och pappa han säger, vad annars? ;)

Liam hasar sig fram genom hela lägenheten utan problem nu. Det går så fort så ni anar inte. Det är så roligt att han gör såna framsteg på så himla kort tid. Man kan inte annat än att vara stolt över den finaste människan på denna jord. :)


Jaja, nu ska jag snoka omkring lite här på nätet och njuta av tystheten och lugnet. Imorn är vi på G igen, Liam och jag. Då ska vi ju träffa Rebecca och Wira och gå iväg till öppna förskolan. Hoppas det är något att ha :)


Gokväll på er :)



Av Emma - 9 augusti 2010 13:12

Regn, regn, regn.. jag har redan tröttnat. Hur ska det bli i höst om man inte ens kan stå ut med regn 1 dag? Det som är bra sådana här dagar är att man kan passa på att storstäda, och det ska jag alldeles strax göra. Dammsuga, byta lillemans sängkläder, damma, tvätta golven, diska och plocka undan allt som kan tänkas roligt för Liam att få tag på. :p


Nu på förmiddagen var vi iväg till stan med mamma och kika lite. Liam fick sig två par nya byxor och en tröja, mycket behövligt. Tror inte jag nämnde igår om det jag köpte på Kapp ahl? Dom hade ett fint erbjudande då man fick köpa ett par byxor och en långärmad body för 179 kr. Det tyckte jag var billigt. Liam fick sig även en söt mössa som han kan ha till hösten.


Imorn ska vi träffa Rebecca och hennes dotter Wira. Det blir nog att vi går till öppna förskolan och ser om det är något att ha. Ska bli väldigt kul. :)


Vi ska förmodligen köpa båt. Eller ja, Dennis ska. Fast den kommer ju vara min också, så klart :P


Nä, nu får jag sluta skriva här, försöker bara få slippa städa. Jag återkommer senare.



Här har ni bodyn och byxorna som Liam fick igår. :) Ska ta bilder på resten senare.


    

Ovido - Quiz & Flashcards