Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Emma - 23 augusti 2010 21:51

Vad är det som droppar ner från lilla näsan?

-Jo, det är snor, snor, snor snor, bara vanligt snor snor. :P


Humorn är på topp. Men det förändrar ju tyvärr inte de faktum att jag är dunder förkyld. Likaså Dennis och Liam. Jag hoppas såå att i alla fall vår lilla skatt kan bli kvitt förkylningen inom en mycket snart framtid. Stackarn.


Tur att man låter så himla sexig när man är förkyld. Helt klart värt de så länge man får ha denna sexiga röst. NOT!


Sitter och lyssnar på Aventura - Obsecion. Lyssnade på den när jag va yngre. :P Tycker den är skitgo. Haha. Synd att man inte minns alls vad alla låtar man lyssna på förr heter. :/


Imorn ska Liam och jag PROMENERA till min mormor och morfar. Ja, vi får väl i alla fall hoppas att vi orkar de. Just nu kännes jag inte alls för det men mormor fyller år så vi lär få gå dit en liten sväng och äta lite gott och fika med dom. :)


Nä, nu ska jag spana lite efter ett regnställ och termobyxor med tillhörande jacka. Ja, sånt där måste man ha om man är småbarnsmamma :P


Gokväll!




Av Emma - 23 augusti 2010 10:30

Nu har både jag, Dennis och Liam åkt på en förkylning. Inget vidare. Jag hoppas verkligen att det inte blir värre för Liam. Hellre att jag blir sjukare än min lilla gosse. Verkar som att alla är förkylda, är det sån månad nu? Visst brukar förkylningen komma när skolan börjar igen?


Nu ligger Liam i sängen och ska försöka sova. Han verkade jätte trött så jag hoppas han kan lyckas sova i nån timme i alla fall. Efter det ska han få mat och sen tänkte jag att vi ska ut och gå en liten sväng. Frisk luft är ju aldrig fel.


Haha, Liam va för söt i morse. Han höll på och grejade på golvet. Efter ett tag tog han sig till sin gåstol och lyckades trassla sig in där han går med benen eller vad man ska säga. Han va för söt. Han låg där länge, länge och bara tittade.. sen skulle han försöka ta sig ur igen.. det va dock inte lika lätt. :P Plutten!


Nu ska jag ta mig lite mer kaffe.


Förresten, handledarkursen är bokad. Den 2 september ska vi dit sen ska jag banni mig ut på vägarna. :D Nästa år ska körkortet vara fixat och klart.


Hejdå så länge

Ovido - Quiz & Flashcards