Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Emma - 17 augusti 2010 19:42

Idag har vi som sagt varit på öppna förskolan. Det var verkligen MASSOR av mammor och barn där idag. Det va riktigt trevligt. Liam tycker det är jätte kul när alla sjunger och han vill gärna sjunga med. Han visade även hur manlig röst han har och lyckades charma alla damer, speciellt dom vuxna :P


Efter öppna förskolan gick vi en liten sväng på stan med Rebecca och Wira. Jag hittade två cardigan-tröjor till Liam. Dom är från H&M och kostade enbart 49,50 kr styck. Mycket bra pris. Måste dock byta till mindre storlek för dom var gigantiska.


Efter staden träffade vi Linda och bebisen i magen. Det va jätte mysigt. Vi har saknat henne. Vi längtar oerhört mycket tills den lilla bebisen anlänt. :) Väldigt kul ska det bli.


Nu ska jag nog försöka få se en film som går på trean ikväll. 'Uptown girla' tror jag den heter, har sett den förr och den är bra :)


Hejsvejs



Av Emma - 17 augusti 2010 10:25

Godmorgon, eller godförmiddag :)

Idag har vi varit uppe sen kl 8 och nu sover Liam igen. Jag ska göra mig i ordning lite. Vi ska ju till öppna förskolan idag kl 13.30 Iofs är det ju ett tag kvar tills dess men tiden går så fort och när Liam vaknar så hinner jag inte ta itu med mig själv.


Jag har egentligen inget vettigt alls att skriva just nu. Jag får nog återkomma senare. Ha det så bra kära vänner. :)

Ovido - Quiz & Flashcards