Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Emma - 12 augusti 2010 17:04

Idag var jag iväg till em-möbler och köpte bokstäver. Såna där man kan ställa på en hylla eller hänga upp på väggen. Jag ska be Dennis sätta upp en tavla i vardagsrummet ikväll eller imorn så ska jag sätta upp dessa bokstäver som bildar ordet LOVE och sen ska jag ta ut massa bilder på mig, Dennis och Liam och sätta upp bredvid tillsammans med lite ljus. :)


Har varit och köpt presenter till Dennis också. En som är bara från Liam och en som är från både Liam och mig. :) Sen köpte jag även en platta som ska sitta på en bricka med flera ljus och på den stod det 'Det är trevligare att vara två'. Tyckte det var väldigt gullig. Men det va iofs ingen present till Dennis, men han kan få se det som det om han vill :P


Jag ska pyssla i ordning lite nu. Måste kopiera ut lite bilder nu och sätta in i ramar innan min älskling kommer hem.


Jag älskar Dennis mest av allt i hela världen. Dennis och min underbara son Liam. <3

Av Emma - 12 augusti 2010 10:48

Ja, just nu känns det som att jag vill ha tillbaka min vanliga hårfärg. Den blonda färgen. Har inte gjort slingor än som jag så länge tjatat om. Nu MÅSTE det bli av. Är verkligen less på mitt hår. Jag ångrar nåt så innerligt att jag tonade håret när jag nästan hade blivit blond igen. Färgen var mycket mörkare än vad jag hade tänkt och efter det är jag totalt missnöjd.

Jag vet att dom flesta tycker jag passar bättre i mörkt hår, inklusive jag, faktiskt. Men jag orkar inte hålla på att tona håret varje månad. It's sucks!!

Nä, nu får det vara nog med brun hårfärg för ett tag. Jag SKA ha tillbaka min hårfärg.

Av Emma - 12 augusti 2010 09:28

God morgon :)

Puhuu, snacka om tidig morgon. Klockan var bara runt halv 8 snåret när jag fick släpa mig upp från sängen idag. Hade iofs legat vaken i sängen sen klockan 7 i hopp om att få sova ett par timmar till, men icke. Liam vet vad han vill :P


Nu har han i alla fall ätit gröt, jag har druckit kaffe, vi har busat, han har sprungit omkring i gåstolen, haft race på golvet i vardagsrummet med sin mamma hack i häl och sen har vi myst i soffan.. ja vi har minsann hunnit göra mycket. Nu har jag lagt gossen i sängen. Jag är ganska så säker på att han är trött och behöver sova nån timme till så vi får se om han somnar. :)


Jag tänkte äta frukost nu. Herregud vad trött jag känner mig idag. Hoppas det blir bättre under dagen. Misstänker att jag skulle behöva ut och röra på mig så idag får det bli en promenix.


Vi hörs senare. Puss hejs

Ovido - Quiz & Flashcards