Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Emma - 20 augusti 2010 14:56

Borde man inte vilja använda klänning, kjol, shorts, leggings osv innan den riktiga hösten är här? Än så länge är det ju tillräckligt varmt för att använda dessa tunna kläder, eller hur? Jag själv fullkomligt älskar att ha jeans på mig. Det är helt klart de skönaste plagg man kan ha på sig (efter mjuksbyxor) och det är så snyggt. Tror jag längtar mer till hösten än vad jag vill erkänna. Jag längtar efter att få köpa ett par höstskor. Ser fram emot att krypa in i mysiga tjocka tröjor och gå ut och gå tillsammans med min vän Linda och hennes bebis. :)


Hur som helst, jag bör nog göra klart allting här hemma nu. Dennis kommer förmodligen hem inom 1 timme och är inte jag klar då lär jag få veta att jag lever :P Nä, skämt å sido men han lär nog undra vad jag haft för mig hela dagen. Haha


Hörs senare. Puss heejs

Mat

Av Emma - 20 augusti 2010 13:25

Jag skulle laga mat och tänkte att om jag går in i duschen lär maten vara klar när jag kommer ut igen. Tji fick jag.. jag hade nämligen glömt att ens sätta på plattan. Tur att huvudet hänger med. :P


Jaja, nu ska jag snart äta. Liam fick gå ut och gå med sin mormor lite. På så sätt hinner jag fxa i ordning allt som göras skall.


Imorn ska jag gå på Kungsmässan ihop med Sara och lilla Leah. Det ska bli jätte mysigt. :)


Hejdå

Av Emma - 20 augusti 2010 09:28

Idag kom vi upp vid 8 tiden. Liam har dock legat och pratat lite sen ungefär 7 men jag hoppades på att han skulle somna om. Det gjorde han inte :P Jag slumrade nog till ett par minuter då och då men blev hela tiden väckt av min sons ljuva stämma. :)


Nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar på 'Lotta på bråkmakargatan'. Liam har somnat efter massa bus och skoj. Jag känner mig också väldigt trött men jag hinner inte slöa för idag har jag och göra. Jag bör packa snart. Vi ska ju åka till Kungsbacka i princip direkt när Dennis kommer hem.


Ja, det var väl de jag hade och skriva idag :) Ha nu en finfin dag.


Jag lägger upp lite bilder från när Dennis och jag var ute med båten :)


Inne i stan. Lidan som de så vackert är döpt till :)

 


 


   



Kyrkan som är på bild här nedanför är kyrkan som Liam döptes i :)

  




Ovido - Quiz & Flashcards