Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Emma - 13 augusti 2010 15:34

Det slog mig just att det är en otursdag idag. Brukar fredagen den 13 innebära otur för er?

Av Emma - 13 augusti 2010 15:24

Jag håller på att försöka ändra färg på bloggsidan, men hur blir jag av med den gröna färgen som syns? Det ser ju tokigt ut när jag har grönt där. :P Någon som vet?


Just nu ligger Liam och sover. Jag ska väcka honom runt 4 snåret om han inte vaknat så att han kan få lite mellanmål och sen ska vi fram till stan och köpa present till moster Anna och en prinsesstårta till pappa Dennis. Ska även ta mig till systemet en tur. ;)


Herregud så det regnar. Hoppas det kan svara lite uppehåll när vi ska gå till stan sen.  Jag lär väl å andra sidan klara mig och Liam får ha på sig en jacka och regnskyddet till vagnen så ska det nog ordna sig.


Ahja, på nåt sätt känns det som att jag bara skriver. Jag vet inte vad jag ska skriva om, vill bara skriva lite men det blir mest massa onödig prat :P

Av Emma - 13 augusti 2010 10:30

Idag fyller Dennis år. Just nu är han iväg och jobbar. Tråkigt tycker jag, men han lär ju komma hem i någorlunda tid idag i alla fall. Ni kan inte gissa vad jag ska iväg och köpa då.. jooo prinsesstårta, Dennis älskar nämligen den tårtan. Vad gör man inte för den man älskar ;)

Även min älskade syster fyller år idag. Jag tror hon dyker upp till Lidköping senare under dagen. :)


Nu på morgonen har 'Bröderna Lejonhjärta' gått på tvn. Den är verkligen fin den filmen. Jag tänker på min storebror när jag ser den. Ett fint minne. Han tittade på den filmen ett antal gånger innan han lämnade oss här på jorden. För er som inte vet så miste vi vår älskade Jonas 1998 då han var sjuk i cancer. Jag kan skriva om det senare, eller imorn. Jag vet att det är många som mist någon i denna fruktansvärda sjukdom.


Ahja, nu ska jag ta det lite lugnt. Hade velat ha mer kaffe men mjölken tog slut och jag kan inte dricka kaffe utan mjölk: Det smakar ju skit. :p


Hej hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards