Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Emma - 14 augusti 2010 11:45

Ja, åtminstone ett par timmar. Dennis och jag ska nämligen ut och äta. Det ska bli supermysigt. Det var verkligen inte igår som vi gick ut en lördag kväll bara vi två. Liam ska få vara hos sin mormor och morfar under tiden, men vi ska inte iväg förrän kl 20 så förhoppningsvis sover han redan då.


Dennis blev väldigt glad för alla fina saker han fick igår. Utav Liam och mig fick han ett whiskyglas, en kaffekopp som det stod 'Världens bästa pappa' på och en t-shirt som jag spontanköpte inne i stan igår. Tänkte på Dennis så fort jag såg den. Sen fick han finfina grejer utav sina svärföräldrar och min syster och hennes sambo.


Runt 14 tiden ska vi hem till mor och far och fika lite. Då blir det tårta. Det var nämligen ingen som orkade äta tårtan igår efter den maffiga middagen. Kräftor åt vi igår också. Både jag och Dennis fullkomligt ÄLSKAR kräftor.. havskräftor.. det är verkligen gott!


Nu ska jag göra mig i ordning lite. Jag la Liam i sängen för 10 minuter sedan. Misstänkte att han va trött och än så länge har jag inte hört ett ljud från honom. Mammas lilla älskling :)


Ahja, som sagt.. nu ska jag göra mig i ordning. Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards