Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Emma - 10 augusti 2010 22:02

Idag har vi varit på öppna förskolan med Rebecca och Wira samt alla andra mammor och barn. Mycket trevligt faktiskt. Liam tittade förtjust på allting som hände runt omkring honom. Det var sångstund och det var faktiskt jätte mysigt. Efter det fick man göra lite vad man ville så Liam bestämde sig för att ha lite has-race med sig själv. Han var precis överallt. Ena stunden på mattan med mig, andra stunden borta vid massa leksaker och tredje stunden på väg ut i ett annat rum och checkade läget. Han skulle upp i krypställning, han skulle försöka ställa sig upp med hjälp av en stol, sen hälsade han även på damen som leder öppna förskolan genom att suga lite på hennes sko. Ja, han hann med mycket idag. Godingen ;)


Efter detta gick Rebecca och jag på stan vilket var väldigt trevligt. Jag fick köpt ett par jeans till Liam, igen. Ja, nu har han verkligen inte någon brist på byxor i alla fall :P En jätte trevlig dag har det varit. :)


Joo just de ja, idag har vi gått och blivit båtägare :D Himla trevligt faktiskt. Det är ju sååå härligt att vara ute på sjön och havet. Jag hoppas nåt så innerligt att det blir fint väder på lördag så att jag kan följa med Dennis ut en sväng och sola :P Liam får vänta på det torra hos sin mormor.


Jaja, nu ska jag nog ta mig lite glass. Har lite ont i magen och glass gör väl det mesta bra? :P Imorn får vi finbesök utav Martina. Ha en bra kväll era sköningar. Kram

Av Emma - 10 augusti 2010 09:55

Herregud, detta går segt. Datorn har börjat sega ur innan jag ens hunnit börja använda den. :P


Idag gick vi upp runt halv 9. Jag hade gärna sovit lite till men Liam skulle prompt upp och han fick självfallet sin vilja igenom. Min fina gosse :)

Nu har vi hunnit busa, leka, äta gröt och busa lite till. Nu ligger Liam i sin säng och sover. Han är så duktig min lilla älskling.


Idag ska vi ju iväg till öppna förskolan. Blir trevligt. :) När vi ändå är där borta i krokarna måste vi ju även besöka den roliga lekplatsen så att Liam kan få gunga lite.


Nu ska jag äta frukost och sen hinna duscha innan Liam vaknar. Hoppas ni får en bra dag. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards