Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Städning från golv till tak

Av Emma - 15 augusti 2010 16:20

Kan börja med att säga att jag mår definitivt som jag förtjänar idag. :P Men det va helt klart värt det. För jäklar vad kul vi hade.


Just nu städar jag. Kliniskt rent skall de bli. Dennis har diskat så i köket är det strålande rent nu. Jag har dammsugit, tvättat golv och dammat. Ska fortsätta inne i badrummet och sovrummet nu sen får det vara klart för idag. Nog för att man mår dåligt, men jag kan inte släppa allt som man kanske skulle gjort om man inte hade barn. Idag har jag faktiskt busat med Liam, sjungit, och nu städat. Liam ska inte drabbas pga att hans mamma gick ut och svira igår. Nä, nån måtta får det vara.


Nä, nu ska jag fortsätta städa. Dennis är iväg och handlar och när han kommer hem ska vi göra blåbärspaj. ;) Men innan dess lär vi nog försöka koka i ordning nåt i köket, för nu börjar min mage ropa efter mat.


Höres kanske senare. :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards