Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Arbete

Av Emma - 24 augusti 2010 21:45

Jag kanske börjar arbeta om ett par veckor. Dock är det en väldigt liten tjänst. Inte mer än 2 dagar i månaden men det är ju ändå 24 timmars-pass så jag lär tjäna mig en liten hacka i alla fall :) Det är bra pröjs och skönt att starta lite lätt.

Vi får se hur det blir med detta jobb. Jag håller tummarna :)


Förresten så mår jag riktigt jäkla dåligt nu. Har feber, är hängig, trött, har ont i kroppen och snoret bara rinner. Och ni anar inte hur dåligt jag mår när jag har feber. Det räcker att jag har över 37 grader så känner jag mig som den sjukaste i världen, och jag har över 37 grader nu.. ja ni kan ju bara tänka er hur sjuk jag är!


Vi åkte i alla fall en sväng till mormor och morfar förut. Mormor fyllde ju som sagt år och jag hade lovat att vi skulle komma. Vi hade trevligt. Blev bjuden på god soppa och god efterrätt och sen lite bakelser och kaffe. Liam hasa sig omkring på golvet och ville bara till gardinerna och hänga lite i dom, det ville inte jag och inte heller hans gammelmormor :P Han var även väldigt pratglad och sa "Abba, abba, abba" så hans gammelmorfar gick och satte på en skiva med 'Abba'. Det måste ju varit de han ville höra ;)


Nä, nu ska jag gå och kura upp mig i sängen och sova och hoppas på en klar förbättring imorn. Det är ju som sagt jäkligt synd om mig :(


Sov så gott! Natti natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards