Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Brown VS Blond

Av Emma - 30 augusti 2010 21:36

Och det blonda vann. Jag har ÄNTLIGEN tagit tag i mitt hår och fixat i ordning mitt hår. Först drog Dennis ur mitthår ur en sån där hätta, sen gjorde jag en avfärgning (jag vet, jag är en stor skam i hårvärlden) och efter det gjorde jag slingor (en ännu större skam i hårvärlden). Resultatet blev över mina förväntningar. Direkt efter avfärgningen var väl håret inte supersexigt men när jag hade tagit i slingfärgen blev det riktigt bra. Jag ska göra slingor en gång till lite längre fram, men det lär dröja ett par månader fram tills dess. Nu ska jag kurera mitt stackars hår med många inpackningar och låta det vara fri från hårfön samt plattång i några månader innan jag ska skada det igen.


Dagen har varit trevlig. Jag och Liam har varit och fikat med Linda, Lovisa och Jennika :) Det va längesen vi träffades allihopa.


Imorn vet jag inte vad som händer. Inga planer alls. Det är ju öppna förskolan men jag tror vi struntar i det imorn då det skulle vara rätt fint väder imorn och jag vill hellre vara ute dom sista varma dagarna som vi kommer få nu. Kommer förmodligen bli en promenad med mamma och senare med Linda.


Nu ska jag strax sova. Eller ja, först läsa. Har fastnat helt totalt i boken jag nämnde. Önskar den va mycket tjockare för nu är den snart slut :(


Gonatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards