Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

57 år senare..

Av Emma - 19 augusti 2010 22:34

57 år senare och här sitter jag, färdig med tvätt, städning och diskning. Ja, ni kan väl inte annat än att hålla med om att jag är riktigt duktig? Tänkte väl de.


Liam hade det så bra hos sin mormor och morfar men runt 18.15 ringde min far och sa att Liam började bli riktigt sömning. Jag vill ju gärna amma honom innan han somnar så det var bara att pallra sig hem till föräldrarna. När jag kom hade han vaknat till lite men jag satte mig och ammade honom och sen gick vi hem med följe utav min mor. Det tog inte lång stund så stensov gossen. Dock vaknade han ju när jag flyttade över honom till sängen, skrutten. :P Men han somnade om snabbt, som tur var.


Ikväll har jag inte gjort mycket. Vi fastnade framför 'Ghost Whisperer'. Tusan vad bra den serien är. Men alltid så sorglig. Idag satt jag och snyftade och det kändes i hjärtat när den lilla pojken hade dött. Usch, jag hatar när barn dör i serier, så hemskt. Men det slutade lyckligt. Så fint. Längtar till nästa torsdag.. :D


Mmm, har fått tag på ett sköljmedel som luktar alldeles ljuvligt. Kan inte sluta lukta på våra nytvättade kläder.


Förresten, karln och jag MÅSTE inskaffa en ny tv-bänk. Ingen skit nu va.. vi vill ha nån bra med lite hyllor och lådor så att vi får undan dvd-spelaren och playstationet (stavas det så?) samt andra grejer. Nån som vet vart dom kan sälja någon bra tv-bänk?


Nä, nu skall jag göra mig i ordning för sängen. Hörs imorn. Gonatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards