Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Jahaja..

Av Emma - 29 september 2010 16:13

Saker och ting vill verkligen inte gå min väg för tillfället =/ Nåja, det är bara och vänta och se.


Har haft en underbar förmiddag tillsammans med Liam, min bästa vän och hennes söta dotter. Vi gick på stan och kikade lite. Finns ju så mycket fint till dom små liven. Hittade den sötaste dressen (body+byxa+mössa) som hade passat Liam perfekt. Det stod nåt i stil med 'Pappas pojke' fast på engelska. Den va SÅ fin, men den minsta storleken som dom hade inne va i strl 62 och det går ju absolut inte. Jag ska gå tillbaka imorn och kolla för dom hade tydligen fått in varor som dom inte hade plockat upp än så håll tummarna för mig :)


Nu är vi hemma och Liam somnade nyss. Jag ska se på top model och dricka lite kaffe. Sen måste jag plocka undan i vardagsrummet och sen diska. Jag kan inte fatta hur Liam kan stöka till de så :P Hans leksaker ligger precis överallt och ändå leker han inte speciellt mycket med dom.

Köket är också stökigt men det är mitt fel. Jag ska alltid vänta med att diska till kvällen och då har det hunnits samlas disk från morgon, middag, mellis och kvällsmål :P


Förresten, jag köpte mig en kofta och ett par benvärmare förut :) Koftan var grå och kommer från gina. Hittade även ett par fina skor men dom måste jag nog prata med Dennis om innan jag köper. Lika bäst så. Vi är ju ändå två om våran ekonomi.


Ahja, nu ska jag fortsätta se på top model. Efter de så går vi kanske ut och går en sväng. Liam behöver nog få gunga lite skulle jag tro så lekplatsen är väl en lämplig plats att promenera till :)


Hejsvejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards