Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Andas ut, puuuuh!

Av Emma - 28 september 2010 21:00

Ja, dagen har varit fullspäckad med massa en massa måsten så nu sitter jag i lugn och ro med en kopp te och har kollat på idol :)


Öppna förskolan var ju dock inget måste, bara ett trevligt ting :) Tur vi gick dit så vi fick något skoj att göra idag. Liam tyckte det var kul. Han skrattade mycket åt Wira, men Wira skrattade inte åt Liam. Hon tyckte tvärtom att han var en väldigt otäck liten grabb idag :P


Efter ö.f så gick vi hem och tvätta, diska och städa. Har fortfarande en tvätt i maskinen, men sen är det klart. Äntligen! Fick dammsugit hela hemmet så det ser riktigt fint ut nu.


God mat blev det när Dennis kom hem. Lax i ugn :) Mmm, så smarrigt. Det äter vi minst en gång i veckan. Jag tröttnar aldrig.


Tänk att dagen gått så snabbt, trots att vi inte ens blev erbjudna lägenheten :P Jag lever på hoppet om den nästa lägenheten som vi faktiskt får veta om vi blivit erbjudna imorn. Kan va så att vi har en större chans på denna. Jag hoppas på de i alla fall. Och blir vi erbjudna den så hoppas jag verkligen att den är nåt å ha.


Imorn kanske vi ska träffa min och Liams favorit kompis. Hoppas på de :) Blir att vi kanske går fram på torget imorn och tittar lite. Finns ju så mycket fina grejer där. Nåja, nu skall jag göra annat. Ha en bra kväll. Hej hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards