Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Tjugiosjunde maj

Av Emma - 27 maj 2011 21:35

Tillbringar kvällen hos mina föräldrar då Dennis är på g till Tyskland och de känns ytterst tråkigt att sitta själv hemma en fredagskväll. Liam ligger och sover och jag sitter å moffar godis med resten av familjen :)


Denna dagen startade kl halv 9 för min del. Liam sov vidare till 09.15 Dennis gick upp strax efter mig. Jag åkte iväg vid halv 10 för att ta blodprov och sedan körde vi Liam till mina föräldrar då jag skulle klippa mig och Dennis åka iväg till Kungsbacka. Jag blev jätte nöjd med håret. Syns inte att det är klippt speciellt mycket men det känns så otroligt fräscht. Har en mycket duktig frisör ;)


Efter att jag hade varit hos frisören tog jag mig en vända på stan. Fick köpt mig två par shorts med resårmidja vilket är himla praktiskt nu. Nåt kort måste jag ju kunna ha i sommar. Köpte lite annat småplock men en sak som jag är otroligt nöjd med är en trenchcoat som jag hittade. Pratade med Dennis om att jag önska mig de i morsdagpresent och idag gick jag in på veromoda och hitta en exakt sån trenchcoat jag var ute efter. Och vet ni vad? Jooo, det var hela 70% rabatt så den gick loss för 150 kr. Den är superfin och jag är jätteglad :D Tyckte helt klart att jag var värd den :P


När jag kom hem från stan åt vi lite här hemma sen gick vi till lekplatsen i stadsträdgården med Liam och lekte lite. Det tyckte han var jätte kul och han sprang omkring som bara den. Lekplatsen i stadsträdgården är väldigt bra för den är inhängnad så barnen kan inte springa iväg. Dock brukar det vara jätte, jätte mycket folk och det är ju inte så kul att behöva köa till allting =/ Idag va de lite folk så de va bra.


Imorn är de klassfotboll för min lillebror så då ska vi iväg å kika på honom. Ska bli mysigt men vädret ska ju tydligen bli riktigt dåligt så de känns ju mindre kul.


Nu ska jag fortsätta min kväll framför tvn och snart blir de sängen. Är jätte trött och börjar känna av foglossningen nu. Den kommer alltid på kvällen och varar hela natten för att sedan ha försvunnit till morgonen.


Hoppas ni får en bra kväll. De ska jag ha må ni tro :)


Kram :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards