Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Emma - 12 maj 2011 21:58

Det finns en sak som jag längtat efter hela dagen och det är en dusch. Ja, visst borde jag väl bara gå och ställa mig i duschen, men jag är så jäkla trött nu så jag skippar nog det. Liam krånglade ikväll och somnade inte förrän närmre halv 10. Alldeles för sent! Skulle dock tro att det har med värmen å göra, och sen att han inte vaknade förrän 9.15 i morse så tiderna med både mat och sömn har inte varit som det ska vara idag! Han får gärna sova länge men jag hoppas lite i smyg på att han kan vakna runt 8 imorn bitti för då blir nog tiderna lite mer som dom ska och han somnar gott till kvällen.


Sitter och kollar på eurovision nu. Hoppas Eric tar sig vidare så att jag har nåt att se på på lördag kväll :P Tyckte han gjorde bra ifrån sig och jag tror han går vidare. Dock hejade jag på The moniker i melodifestivalen. Blir så glad av hans låt!


Idag har vi gått en långpromenad till Hjertbergs. Det tog sin lilla stund kan jag ju säga. Inte lätt att promenera snabbt när man är gravid men jag tänker fortsätta med mina promenader tills det är dags för bebis nr 2 att komma ut :)


Känner mig förövrigt lite depp över att jag inte kommer kunna använda mina fina shorts som jag köpte förra året :( Får inte ens över dom över låren nu och det får nog ske ett jäkla under för att jag ska lyckas med det efter att bebisen kommit. Lite löjligt kanske att jag bryr mig om om sånt där nu kanske, men fan vad jag saknar mina kläder nu. När bebisen kommit och jag fått tillbaka min kroppsform så tänker jag köpa mig ett par jeans.. ajjemen, det är jag värd!


Måste förresten boka en klipptid till i slutet av maj. För det är jag också värd!


Nu ska jag slappa i soffan innan jag slänger mig i sängen. Är helt slut en kväll som denna. Imorn är det ääääntligen fredag och Dennis har lovat mig att vi ska åka till spiken om det blir fint väder. Hoppas, hoppas, hoppas :) Då skall det ätas lax i stora lass!


Gokväll!



Ovido - Quiz & Flashcards