Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Emma - 23 maj 2011 22:03

För 13 år sedan tog du ditt sista andetag. Jag saknar dig så mycket Jonas, min älskade bror.

Det känns helt otroligt att det redan gått 13 år. Jag är så glad över att just jag fick ha dig som storebror, finns inga ord som beskriver hur mycket du betyder för mig.

Jag älskar dig!


Denna dagen har varit mysig. Liam vaknade först kl 7 i sitt rum så då gick jag in och hämtade honom och vi la oss i våran säng. Trodde inte Liam skulle somna om men det gjorde han och vi vaknade strax efter halv 9 igen. Lite lagom sådär ;)


Vi gick upp, åt frukost och gjorde oss i ordning. När vi var klara gick vi iväg och mötte Linda och Joline och tog en långpromenad (vilket jag får sota för nu för jäklar vilken foglossning jag fått nu). Stannade lite på en av "våra" lekplatser och gungade och sen gick vi hem till mig och gav barnen mat. Tanken var att vi skulle ut på ytterligare en promenad med Lovisa efter maten men min pappa ringde och undrade om jag ville dela på en pizza och eftersom jag själv inte hade ätit än och var väldigt sugen på pizza kunde jag inte riktigt motstå de erbjudandet :P

Kanske var tur, med tanke på hur ont jag har nu!


Mamma/mormor kom och hälsade på under eftermiddagen och då passade jag på att åka iväg och handla med pappa. När vi kom hem fixade jag mat till mig och Dennis och sen tog jag mig en varm och skön dusch och sen var det bara att gå ut och börja göra i ordning Liam för kvällen.


Nu sitter jag uppe i min ensamhet och ser på big brother och äter päron på burk. Jätte gott! Är jätte, jätte trött så ska strax sova.

Morgondagen blir nog relativt lugnt. Blir nog en promenad till lekplatsen så lillknoen får leka av sig på eftermiddagen, men i övrigt blir det nog en lugn dag. På onsdag kommer Linda, Joline och Lovisa å hälsar på. Det ser jag fram emot mycket :)


Ha en bra kväll hörrni!

Ovido - Quiz & Flashcards