Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Emma - 30 maj 2011 22:47

Hej på er :)

Hur har helgen varit? Jag och Liam har varit hos mina föräldrar över helgen då Dennis har varit i Tyskland :) Nu är vi alla samlade. Dennis kom hem igår med en ny säng och en cd-spelare till våran lilla skatt. Liam älskar både sängen och cd-spelaren. Han står och dansar mest hela tiden inne på sitt rum, också kommer han och ropar på oss och går tillbaka till sitt rum. Det är som att han kommer och säger åt oss att titta på honom när han dansar. Han är SÅ söt!!


Hur som helst, helgen har varit lugn. Var och tittade lite på min bror när han spelade klassfotboll, men det var så fruktansvärt kallt så vi vart inte långvariga. I söndags promenerade vi till em-möbler och köpte en present till min älskade mamma. Hon vart jätte glad :) I övrigt har de varit en lugn helg.


Idag har vi träffat Linda och Joline en liten sväng. Tog bara en promenad till stan för sen skulle dom hem och äta. Jag och Liam tittade lite i affärer och Liam fick köpt sig två t-shirtar och ett par shorts, supersöta :) Jag själv fick köpt mig ett par solbrillor och läppglans. Det var jag värd!


Nu ska jag gå och lägga mig i bingen. Imorn skall de ju bli kanonväder så då ska vi vakna pigga och alerta för en heldag utomhus :)


NATTI :)

Ovido - Quiz & Flashcards