Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

En trevlig dag :)

Av Emma - 25 maj 2011 22:11

Fick en härlig sovmorgon idag. Skönt och behövligt :)

Vid 9 kom min far på frukost . Mysigt! Liam vart glad när han kom upp och såg att morfar var här. Min älskade lilla gosse, han är så fin.


Under dagen fick vi besök av mina fina vänner Lovisa, Linda och hennes dotter Joline. Vi fikade och hade de jätte trevligt. Vid 4 gick jag, Linda och barnen ut på en promenad. Tack för en mysig dag älskade ni <3


Nu ligger mina fina killar och sover å jag sitter i soffan och äter yogurt och kollar på big brother. Ska ta mig en kiwi också. Har blivit helt förälskad i kiwis. Det är så gott :)


Måste ta upp en sak som jag fick en kommentar om. Har kanske varit lite oklar i att min sambo jobbar långa dagar och slutar sent så det är därför jag oftast nattar Liam. Slutar min sambo tidigt så nattar oftast han Liam. Han hjälper mig så fort han är ledig så ni får inte tro att han struntar i oss här hemma för så är det absolut inte. Han har ett väldigt tidskrävande jobb och är borta större delen utav dagen. Idag har han till exempel inte träffat Liam överhuvudtaget och jag träffade honom 1 timme innan han var tvungen att gå och lägga sig för att han ska upp kl 3 imorn bitti igen. Så nej, han är ingen dålig pappa eller dålig sambo. Han är världens bästa och vi hade inte kunnat ha en bättre pappa/sambo!!


Gokväll på er!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards