Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Emma - 30 juli 2010 19:30

Just nu sitter jag och lyssnar på Volbeat. Det var längesen. Får så fina minnen av deras låter. Förknippar alla låtar med min sambo. <3


Idag har det varit regn, regn och åter regn. Riktigt rusk-väder. Liam och jag passade på att gå en sväng på kungsmässan idag. Det var ju uppenbarligen inte bara vi som passade på att gå där :P


Vi köpte en present till Dea och Saras lilla dotter Lea. Men vad svårt det var att välja. Tyckte inte det fanns speciellt mycket att välja på här i Kungsbacka, varken kläder eller leksaker. Känns som vi har mer hemma i Lidköping.. Eller så var det bara för att jag tycker det är så svårt att köpa nånting till andras barn. Jag vet ju vad jag vill ha till Liam, men till andra är det svårt. Jag vill ju att lilla Leas föräldrar ska tycka om det också. Vi fann iaf nånting och jag tror det blir bra. :)


Efter min lilla shoppingrunda kom Dennis och hämtade oss och vi åkte och köpte oss varsin pizza. Jag tog en som hette Milano. Det var bland annat kräftstjärtar på den och OJ vad god den va.. Den måste ni testa nån gång. Jag blev glatt överraskad.


Förresten så köpte jag ett par korta leggings till mig idag. Det är tänkt att ha under klänning/kjol om man har något som är lite kortare. Man vill ju inte gärna visa halva rumpan när man har nån klänning på sig. Hur som helst, mer än så blev det inte.


Liam stensover. Han var så trött, min lilla skrutt. Han har finfina rutiner. Man ska absolut inte klaga. Det är skönt att han nästan jämt somnar kl 19.00 Man får liksom lite egentid på kvällen. Jag älskar min fina son så oändligt mycket.


Ha en god kväll!

Av Emma - 30 juli 2010 09:29

Godmorgon! :)

Liam ligger på en filt och kollar på mig. Han ser så förundrande ut. Min lilla älskling. Han kan så mycket nu. Tiden går så otroligt fort. <3


I morse fick Liam en kompis. En liten flicka. Välkommen till världen. Ser verkligen fram emot att få träffa den lilla nykomlingen. Vi gratulerar så jätte mycket till våra vänner.


Nu ska jag ta mig en kopp te. Ha en fin dag.

Av Emma - 30 juli 2010 00:05

Har ni hört om denna sida? Ca 200 pers har blivit lurade på pengar. Ett par "vann" ca 600 000 kr men sidan påstod sen att det var fel på sidan. Nu sitter min pojkvän och spelar på den sidan och han har redan "vunnit" över 1000 kr. Kan sätta nåt på att det hela är fejk. Han lär inte få ett öre. Det tror han inte själv heller och han har inte satt in några pengar. Men han blir lika glad som ett barn på julafton när han vinner pengar. :P


Vi är fortfarande uppe å väntar på besked från Dennis vän. Hmm, det kan bli en lång natt. :P

Gonatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards