Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Emma - 12 juli 2010 22:27

Hur underbart väder är det inte? Kanon om jag får säga det själv :P


Idag har jag, Liam och Lovisa varit ute och promenerat in till stan. Vi gick till gina där jag fyndade två linnen och Lovisa ett par bikinitrosor, tjusiga grejer vart det! Efter det gick vi till torget och tog en glass i solen, riktigt smaskigt! Lovisa hittade även två böcker på Åhlens varav en hette 'På smällen'. Vi båda trodde att det var en bok om den där filmen 'På smällen' ni vet.. Meeeen, när Lovisa slog upp boken nyss så stod det: 'Vi antar att du som öppnat denna bok är på smällen..'. Oj vad jag skrattade. :p Hon är för söt den där Lovisa ;)


Imorn ska hon åka hem. Kan inte annat än säga att jag kommer sakna henne. Men förhoppningsvis ses vi till helgen igen. Hon är så otroligt redig och hjälpsam så det är inte sant. Ett under att hon nästan stått ut en hel vecka här med mig. Jag tycker iofs att det är konstig att nån står ut med mig!


Imorn ska jag nog inte göra nåt speciellt. Ska man tro på smhi skall det vara runt 28 grader och åska i stort sätt hela dagen. Men, blir det fint ska jag nog ta mig en rejäl promenad med min son. Han är den finaste och redigaste gossen i världen. Han kan ta sig framåt en bra bit när han ligger på golvet nu. Han kan sitta. Och varje gång jag tar av honom blöjan så skrattar han nåt hejdlöst.. det måste vara bland det bästa han vet, att få vara nakenfis!


Jag har världens bästa pojkvän också. Han ÄR mitt allt. Han och Liam. Jag har verkligen fått allt jag drömt om.


Nu ska jag alldeles strax gå och läsa i min nya solo-tidning som Lovisa lyckades fjäska till till mig ;) Tack söta du. Efter lite läsning ska jag sova. Så, gonatt på er!

Av Emma - 12 juli 2010 10:26

Hallå på er!

I natt har vi sovit så otroligt skönt. Liam somnade ju runt 8 tiden igår och sov hela natten. Han vaknade en liten sväng på morgonen för att ta en slatt mjölk men sen somnade han om och sov till 09.35 Tacka vet jag rullgardinen! :D


Nu på morgonen åt han en rejäl portion med gröt. Han får även en klick pure katrinplommon till den och det är ju jätte mumsigt. Ofta så sitter han och säger 'Mmmm' och har munnen öppen mest hela tiden för att jag ska snabba på lite. Sötnosen! <3


Just nu är Lovisa iväg och handlar färskt bröd till oss. Det fanns i stort sätt bara ostfrallor hemma, och jag har lite svårt att äta det om man ska ha ost på mackorna, det blir lite väl mycket ostsmak!


Vädret är kanon så idag lär vi gå till stranden och pressa som om vi aldrig gjort något annat. Hörs senare ikväll! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards