Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Emma - 23 juli 2010 21:38

Kalle Baah - Ugly girls. Riktigt go låt. Lyssna på den NU vettja. Lyssnade mycket på Kalle Baah när jag var yngre och jag hade glömt bort hur goa låtar det är. :)


Idag har jag varit hos frissan. Blev riktigt nöjd. Klippte upp det en bra bit och tunnade även ur det så nu är det inte lika tungt och tjockt. Så skönt :) Blev sidbena igen också. Har haft mittbena ett tag men frisyren jag ville ha krävde nästan en sidbena. Trivs riktigt bra. Imorn lär jag dra i en toning i håret också.


Efter frisören gick jag, min älskade sambo, bedårande son och härliga lillebror till elake måns och där slank det ner en räkbaguette. Så goda så det är inte klokt.

Sen åkte vi till babyproffsen och inhandlade en ny vagn till gossen. En scootervagn. Är så nöjd. Den tog noll plats i bilen vilket är helt fantastiskt bra. Liam verkade älska att sitta åt andra hållet. Han har väl å andra sidan aldrig haft nånting emot att åka vagn, men jag tror helt klart det är mycket mer spännande nu. ;)


  

Såhär ser vagnen ut :)

Jag hade först tänkt en sulky-vagn men det är ju helt värdelöst att köra omkring med om det är grus, snö, terräng osv. Dessutom är denna vagn mycket skönare än en sulky för små barn. Jag är jätte nöjd.


Nu steker min älskling kantareller som han plockat idag så strax blir det macka med goda kantareller! Njuter även av ett glas rött. Livet är underbart.


Ha en bra kväll!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards