Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Emma - 28 juli 2010 16:27

Idag åkte vi till ikea :)

Vi letade efter en tv-bänk och vi hittade en jättefin med massa hyllor, men självfallet är det något som direkt inte stämmer, vår tv var för stor. Så typiskt för både Dennis och jag gillade hyllan :( Men men, det är bara att fortsätta leta.

Vi köpte nya sängben då dom vi har nu är jättekorta. Sen matskedar till Liam och hållare till våra duschprylar och sen även ett överkast som Dennis först sa var fult men han ångrade sig när jag blev deppig :P


Nu är Dennis iväg och fiskar och jag sitter i sängen med Liam som minst sagt är sprallig. Han kommer ju dit han vill nu och han vill vara på datorn. Kul tycker han, mindre kul tycker jag som varje gång flyttar honom till sina leksaker som tydligen inte är det minsta kul. Varför köper man leksaker till sina barn? :P


Liam va såå söt när vi gick på ikea. Han satt i vagnen och bara skratta. Allting va jättekul. Han skrattade inte åt något speciellt. Han måste stormtrivas i vagnen som kan skratta hela tiden åt att bara sitta där. :P Gullunge.


Nu ska jag nog strax ta mig lite blåbärspaj som Dennis mormor gjorde igår. Jag älskar blåbärspaj med vaniljsås.. det finns absolut inget bättre än det. Mumma!


Jaja, jag lär säkert skriva sen. Kram på er alla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards