Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Emma - 11 juli 2010 22:29

Go kväll! :)

Helgen har varit kanon. I fredags gick jag, Liam och Lovisa på stan en stund. Vi skulle gått till stranden men det blev inte så. Vi gick i stället hem till mina föräldrar och njöt av det härliga vädret. Liam fick för första gången vara i sitt nya strandtält och han trivdes som fisken i vattnet. Ett himla bra påhitt det måste jag säga. :)

På kvällen blev det grillning så min karl dök även han upp till slut. Väldigt trevligt hade vi. Jag tog mig en cider eller två och njööööt. Man måste verkligen ta vara på dagarna nu när det är sånt här kanon väder. :D


I lördags fick vi lov att låna mamma och pappas husbil så då passade vi på att åka till svalnäs med mamma och Alfred. Liam satt i strandtältet mest hela tiden förutom då han sov :P Förresten, ni kan aldrig gissa hur varmt och skönt det var i vattnet? Jag kunde doppa mig utan några problem, nemas problemas, Emma kan! Jag är vääääärldens badkruka i vanliga fall.


Idag har vi varit och spelat minigolf. Jag lyckades få 3 spikar iaf, bra för att vara mig. :) Efter det åkte vi hem och då fick Liam bada, sen äta gröt och efter det blev det nattning. Idag var det dock svårt att somna.. antar det är värmen som ställer till det lite för min gosse. Men nu ikväll satte Dennis upp en rullgardin i sovrummet så förhoppningsvis blir det både svalare och mörkare där inne om kvällarna.


Nej, nu har jag skrivit på tok för mycket. Brukar själv tycka att långa inlägg är jobbiga att ta sig igenom så jag ska inte sitta och göra det jag själv inte klarar av. Imorn ska jag skriva ett par rader.

Gonatt alla fina människor :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards