Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Emma - 27 juli 2010 22:00

Det blev inget lager 157 idag. Som sagt, det är inget att ge sig fan på :P Men vi ska ta det någon annan dag i veckan, om det blir dåligt väder tex. Vi ska ju även hinna med ikea och sen pratar vi lite löst om liseberg. Mycket som skall hinnas med.


Ikväll var vi iväg och fiskade. Liam satt i min famn och tittade på när pappa och faster Lovisa fiskade och allt var så spännande. Han är världens gladaste hela tiden, min lilla älskling. Jag är världens lyckligaste och det finns inget stopp för hur mycket jag älskar mitt lilla hjärta. Han är det viktigaste. Mår min son bra, mår jag bra.

Desamma gäller min underbara sambo. Han är det bästa som finns och jag är oerhört lycklig som får tillbringa mitt liv ihop med honom.


Imorn får vi se vad som händer och sker. Nåt lär det i alla fall bli. :)


Förresten, ni lär väl tycka att jag är velig nu som skrev att jag vill vara brunhårig men jag har ångrat mig.. jag ska bli blond. Jag är så trött på att aldrig vara riktigt nöjd med mitt hår. Det blir för mörkt hela tiden, jag färgar, färgar, färgar.. säkert 2 ggr / månad. Lika bra att få tillbaka min naturliga hårfärg så får jag lära mig att leva med de :P Imorn ska Dennis få hjälpa mig med slingor. Det lär ju ta ett tag att få den rätta färgen, men gör man slingor brukar det bli bra. Jag får använda mycket inpackning, bra produkter å skippa plattången ett tag framöver så inte håret blir allt för skadat.


Ahja, nu ska jag se på tre kronor och mysa med min son som jag faktiskt ska ha liggandes bredvid mig i sängen i natt. Det händer inte allt för ofta. Däremot kommer ju Dennis sova i soffan, så det kommer kännas tomt :P Jag är lite mesig med att sova utan honom.


Men men, gonatt på er alla.



Detta är min naturliga hårfärg. På denna bild är jag dock 14 år gammal så där passar väl hårfärgen in. Lite dummare nu när jag blir 22 år men ändå kommer se ut som 14 när jag blir blond :P

  

Av Emma - 27 juli 2010 14:09

Nu ska vi strax åka. Väntar på att Dennis och Lovisa ska komma och hämta lillen och mig. Vi ska, som jag nämnde igår, till lager 157 innn Kungsbacka. Om det inte blir några ändringar vilket lätt kan hända :p


Ahja, jag tänkte bara uppdatera lite. Men vi har datorn med oss nu så ska skriva ikväll. Hejdå



Lägger in en fin gravidbild innan jag slutar skriva. Hur stor var man inte då? Detta är bara timmarna innan vi åkte in till förlossningen. En underbar känsla att både vara gravid och att få bli mamma.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards