Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Emma - 8 juli 2010 22:14

Go kväll kära vänner! :)

Dagen har varit toppen bra. Vi gick upp runt 9 tiden och Liam fick som vanligt gröt och sen busade vi en massa och efter nån timme blev han trött. Då passade jag på att gå ner och sätta igång en maskin tvätt och efter det åt Lovisa och jag frukost medan vi tittade på 'Sexdrive', en ganska rolig film. När Liam vaknade fick han pure och till efterätt lite fruktpure, bägge va mums, både för Liam och mig ;P


På eftermiddagen gick vi fram till stan och kikade. Jag fyndade två toppar på veromoda.. kändes som jag rånade dom på kläder :P Men jag vart glad. Lovisa hittade ett riktigt snyggt linne så vi båda gick hem lyckliga över våra fynd! Det blev även varsin baguette på elake måns, så klart! Efteråt fick vi lov att gå och handla lite mat och efter det skynda hem då Liam skulle ha gröt kl 18.00 Tiderna är viktiga. Efter gröten fick det bli ett litet bad. Liam njöt för fulla muggar och satt och lekte med sina fina leksaker och plaskade i vattnet så det skvätte på mig och Lovisa. Tokungen <3


Imorn skall det bli fint vänder enligt smhi.. då ska vi till stranden med det nya strandtältet och sola och bada.. kanske inte det sista men sola ska vi iaf göra :P Nu ska jag strax lägga mig och sova, är riktigt trött. Dagarna går så fort och det känns som man har tusen saker att göra om dagarna.. sen när man tänker på vad man gjort för vettigt under dagen så kommer man inte fram till så mycket, iaf inte jag. Men jag har ju i alla fall tvättat, och lekt med min son.. och han är ju den viktigaste, mitt hjärtegryn!


Gonatt alla fina människor! Kraam

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards