Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Emma - 5 juli 2010 23:45

Go kväll!

Mitt namn är Emma, jag är 21 år och bor i Lidköping tillsammans med min sambo Dennis och min son Liam som är 5½ månad. Jag har tänkt att börja blogga lite smått så vi får väl se hur bra det fungerar. Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv men läser ni min blogg lär ni känna mig :)


Idag så har jag varit ute och ätit med mina vänner. Det var trevligt. Jag lyxade till med en cider. Det är skönt att komma ut lite och inte bara vara mamma om dagarna. Jag kan berätta för er att jag även va ute i lördags och tog en cider med en utav mina vänner. Rätt eller fel när man har en 5½ månaders bebis? Jag tycker att så länge man vet att sitt barn klarar sig fint med bara pappa eller hos sin mormor och morfar (eller annan barnvakt) så finns det inga problem. Sen har Liam otroligt bra rutiner då han somnar runt 19.00-19.30 varje kväll och vaknar inte förrän tidigast kl 07.00 dagen efter, men skulle han vakna är jag hemma på momangen. Men sen måste jag även tillägga att jag inte varit ute längre än till 12 snåret och idag gick jag hem kl 22.00 Liam hade sovit som en prins hela kvällen. Han är perfekt min son!


Nog om det, jag ska strax lägga mig och sova. Börjar bli oerhört trött.

Ha det så fint och skriv gärna en kommentar om ni vill. :) Gonatt på er!






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards