Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Emma - 15 juli 2010 21:58

Alla tider. Likaså Liams tider som jag främst tänkte på nu. I flera, flera veckor har min gosse somnat kl 19.00 varje kväll. Men nu, dom sista 3-4 dagarna så har han inte somnat förrän efter 20.00 Nu låter jag väl ganska bortskämd antar jag, egentligen har jag väl inte någon rätt i världen att beklaga mig över att han somnar 1 timma senare än vanligt, men man vänjer sig fort. När klockan är halv 8 kan jag känna mig überstressad över att Liam inte somnat än (ja, det är lite löjligt kanske). Hur som helst så somnade Liam kl 20.00 även idag. Jag tror jag får trixa lite med hans sovtider under dagen på nåt sätt.


Idag har vi varit inne mest hela dagen. Det har ju regnat och vart tråkigt väder, förutom nu ikväll då vädret blev vackert. Men vi gick i alla fall ut en sväng förut när det var uppehåll, men tro tusan att det blir totalt hällregn när vi är ute. Tur att regnskyddet alltid är med och att jag även alltid har mitt paraply under vagnen.


Imorn börjar äntligen Dennis semester. Och då ska vi åka till Kungsbacka i mamma och pappas husbil. Men först ska vi till bvc. Efter det tänkte jag nog att min mamma ska få klippa mitt hår och sen är vi redo för helgen och några dagar i Halmstad :D Jag skriver imorn. Kraam till er


  

Av Emma - 15 juli 2010 10:00

I morse gick Liam och jag upp runt halv 10. Skönt att man får sova ut för gossen. Han är ju så redig. När vi kom upp gjorde vi gröt till Liam och kaffe till mig. Kaffe utan mjölk.. det är en DÅLIG vana och jag tänker aldrig joina den vanan. Jag måste ha mjölk i. Jag använde matlagningsgrädde istället, det smakade allt gott det med. :)


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Det verkar blåsa mycket ute, men är det tillräckligt varmt och om solen kikar fram så skulle vi nog till stranden med Liams mormor och morbror.


Nu ska jag busa med min lilla älskling. Ha en underbar dag! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards