Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Emma - 9 juli 2010 11:25

Goddag!

I morse ville Liam upp tidigare än mig, vilket han iofs alltid vill men ändå. Hur som helst, Lovisa kom in och tog upp honom på morgonen och jag fick sova vidare ca 30 min innan jag också gick upp.

I morse gick 'Rasmus på luffen' på tv. Den är väldigt mysig den filmen :)


Nu sitter Liam och Lovisa på golvet och grejar. Han älskar att ligga på golvet för att kämpa sig framåt, och han älskar att sitta ner och få greja med sina fina saker. Han är otroligt duktig min lilla gosse. :)


Vart är solen? Den skulle ju vara här idag. Vi väntar ju på att få gå ner till stranden. Men men, vi får väl vänta. Solen lär väl inte komma förrän i eftermiddag. Under tiden som vi väntar på solen så ska vi göra 'My first art' av Liams hand och fot. Hade tänkt att göra det när han blir 6 månader men jag är så dålig på såna där pysselsaker. =/ Jag får helt enkelt passa på att göra detta nu när duktiga Lovisa är här och kan hjälpa mig. Har även tänkt att lägga över en massa bilder på en skiva så att jag kan gå iväg och framkalla dom. Ärligt talat har jag aldrig gjort det.. och det är väl de som är negativt med digitalkamera. Man bara lägger in bilderna på datorn och sen blir det aldrig av att man framkallar dom. Det var bättre förr när den gamla hederliga kameran fanns :P


Jaja, nu får jag nog ta och fixa lite innan Liam ska äta kl 12 :) Hörs säkerligen senare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards