Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Soulweeper..

Av Emma - 30 juli 2010 19:30

Just nu sitter jag och lyssnar på Volbeat. Det var längesen. Får så fina minnen av deras låter. Förknippar alla låtar med min sambo. <3


Idag har det varit regn, regn och åter regn. Riktigt rusk-väder. Liam och jag passade på att gå en sväng på kungsmässan idag. Det var ju uppenbarligen inte bara vi som passade på att gå där :P


Vi köpte en present till Dea och Saras lilla dotter Lea. Men vad svårt det var att välja. Tyckte inte det fanns speciellt mycket att välja på här i Kungsbacka, varken kläder eller leksaker. Känns som vi har mer hemma i Lidköping.. Eller så var det bara för att jag tycker det är så svårt att köpa nånting till andras barn. Jag vet ju vad jag vill ha till Liam, men till andra är det svårt. Jag vill ju att lilla Leas föräldrar ska tycka om det också. Vi fann iaf nånting och jag tror det blir bra. :)


Efter min lilla shoppingrunda kom Dennis och hämtade oss och vi åkte och köpte oss varsin pizza. Jag tog en som hette Milano. Det var bland annat kräftstjärtar på den och OJ vad god den va.. Den måste ni testa nån gång. Jag blev glatt överraskad.


Förresten så köpte jag ett par korta leggings till mig idag. Det är tänkt att ha under klänning/kjol om man har något som är lite kortare. Man vill ju inte gärna visa halva rumpan när man har nån klänning på sig. Hur som helst, mer än så blev det inte.


Liam stensover. Han var så trött, min lilla skrutt. Han har finfina rutiner. Man ska absolut inte klaga. Det är skönt att han nästan jämt somnar kl 19.00 Man får liksom lite egentid på kvällen. Jag älskar min fina son så oändligt mycket.


Ha en god kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards