Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Genvägen hem från lager 157

Av Emma - 29 juli 2010 21:31

Det blev lager idag. Dennis ville verkligen inte till Kungsmässan, vilket jag redan misstänkte, men lager ville jag ju också till så ingen skada skedd ;) Jag blev dock ganska besviken. Jag hittade i stort sätt ingenting där. Köpte mig en huvtröja då jag har dåligt med det men resten var blä. Inget färgglatt. Det fanns ju mycket t-shirtar, linnen, klänningar osv, men absolut inget föll mig i smaken.

Jag gick över till junior-avdelningen, lite smått besviken över att det inte blev så mycket mer till mig, i hopp om att hitta lite fina Lundmyr of sweden kläder till min son. Allt var gräsligt fult. Helt otroligt. :S Dom borde inte ens få sälja såna kläder ute i butiken. Blev ännu mer besviken efter det. Sen hittade jag en fin blå jacka med tillbehörande svart overall liknande byxa. Men det fanns bara i strl 90. Onödigt att köpa det nu så det blev inget till min gosse. :/


På vägen hem skulle vi ta en geväg hem från lager. Det gick väl lite si sådär med de. Dennis visste inte vart vi var under nästan hela vägen hem. :P Men hem kom vi, och det var nog en kortare väg fast den va krånglig, och tråkig.. Fy så tråkig.


Nu sitter vi uppe i Björkris med varsin dator, jag med ett glas vin och Dennis med ett glas gin. Som vi njuter. Lillen sover sen ett par timmar tillbaka. Har grymt dåligt samvete nu när jag tänker tillbaka på att Liam faktiskt inte fått legat å krälat på golvet idag. Han älskar ju det. Imorn ska det vara Liams dag. Jag ska skämma bort honom massor. <3


Förresten, Liams ska få en kompis inom en snart framtid. Dennis bästa kompis och hans flickvän är inne på förlossningen nu. Jag är såå otroligt nyfiken. Jag har gissat på att dom får lilla bebisen ikväll kl 23.45 :P Vi blir i alla fall uppdaterade vilket är tur. Jag önskar dom all lycka till. :D


Ha en bra kväll så hörs vi igen imorn.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards