Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Hamburgsund!

Av Emma - 26 juni 2011 22:48

Nu är vi hemkomna efter en otroligt mysig helg på Rörviks camping i Hamburgsund med min familj. Jag fullkomligt ÄLSKAR campinglivet. Det finns inget mer avkopplande. Man bara är. Liam älskade de också. Han kunde ju springa omkring lite hur han ville och han har haft så kul. Önskar verkligen att vi hade kunnat stanna lite längre men Dennis börjar ju jobba imorn och jag ska till mvc på fredag. Det var med sorg vi lämnade campingen idag :(


Sen måste jag skryta lite om våran husvagn. Silket köp vi gjort. Det bästa nånsin. Den är så jäkla fin och sen är det ju ett stort plus att vi fick med ett förtält också för det är så mysigt att sitta och kura därinne om kvällarna. Fan vad jag älskar husvagnen!! Både jag och Dennis är supernöjda och campinglivet är verkligen något vi båda älskar.


Nu ikväll har vi planerat kommande helgen (Yes, vi är lite före:P). Vi kommer antagligen fara iväg till Hunnebostrand. Det finns en camping som heter Ramsviks camping där och den verkar superfin. Dessutom kunde man hyra båt där och eftersom Dennis älskar allt som har med båtar, hav/sjö och fiske att göra så kan ju inte de bli bättre ;)

Mina föräldrar samt lillebror stannade ju kvar idag men dom kommer antagligen åka till samma camping som vi på fredag. Längtar jätte mycket till helgen redan nu!


Nu lite om mig och knytet i magen. Måste ju säga att magen vuxit nåt otroligt det sista. Antar att bebisen lagt på sig en massa hull så att han/hon blir redo att komma ut snart. Känns så avlägset på nåt vis. Känns som det kanske är 3 månader kvar tills vi får träffa bebisen, men det är ju faktiskt inte mer än 4 veckor kvar till beräknat förlossningsdatum.

Jag mår ganska så bra förutom foglossningen och att jag börjat bli så trött. Dessutom springer jag ju på toa ett X antal ggr varje natt vilket stör sömnen väldigt mycket. Sen har jag väldigt mycket halsbränna också. Eller, mycket och mycket vet jag inte men jag känner av de varje dag. Det sägs att bebisen har mycket hår om man har halsbränna och det stämde ju sannerligen med Liam. Han har ju massa, massa hår även nu. Och lockigt är de. Han är så söt. Min älskade prins som kommer bli den bästa storebror man kan tänka sig <3


Vädret i veckan sägs bli fint. Mellan 20-25 grader varje dag med stor sol. Hoppas de stämmer. Vet inte vad vi ska hitta på men nån dag ska vi i alla fall besöka gammelmormor och gammelmorfar. Sen kanske vi träffar Rebecca och Wira någon dag och kanske Linda och Joline någon dag. Imorn måste jag ju gå och ta blodprov också.. Lika bra att få de gjort på förmiddagen!


Har tänkt att cykla till stadsträdgårdens lekplats om vädret tillåter. Där kan ju Liam verkligen springa av sig och jag behöver inte oroa mig för att han springer iväg.


Ahja, nu ska jag lägga mig och sova. Är jätte trött.


Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards