Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Emma - 1 juni 2011 22:35

Tänk att det redan är den 1 juni. Helt sjukt vad fort tiden gått. Känns ju som om det inte var längesedan det var massvis med snö ute och då kändes som en evighet kvar till sommaren, men nu är den här och det är helt underbart :)


Vi har haft en kanondag idag. Det var något svalare ute idag men ändå väldigt varmt och skönt. Vi har varit ute med Linda och Joline precis hela dagen. Vi har varit på lekplatsen, varit ute och gått, varit och fikat medan barnen sov och sedan varit på en lekplats till. Jätte mysigt :)


Nu ikväll har vi grillat och ätit färsk potatis med dill. Mumma. Det är såå gott! Nu ligger Dennis och Liam och sover i Liams säng. Jag får verkligen inte upp Dennis men ska göra ett sista försök när jag själv går och lägger mig. Vi får väl se hur det går. Han har inte världens bästa humör när han ligger och sover så vågar knappt gå in och säga åt honom igen :P Tur att han är vänlig i vaket tillstånd, haha :P


Imorn kommer dagen jag väntat på. Nämligen min dag med Sara :) Det ska verkligen bli jättekul och jag ser fram emot en heldag i Skövde. Vi ska ha det så bra och bara njuta. Jag längtar så mycket så det är inte klokt. Mina killar ska vara kvar här hemma så jag har en egendag imorn. Ska bli skönt, även om jag kommer sakna dom här hemma.


Imorn går jag även in i v.33 Sju veckor kvar. På fredag ska vi till mvc igen. Ska bli mysigt att höra bebisens hjärtljud och sen ska de blir spännande att se hur mycket magen har växt. Imorn är de ju också 1 vecka kvar tills vi ska till kss och prata med läkaren igen och det om nåt ska bli spännande. Allting närmar sig verkligen och det känns jätte bra samtidigt som det känns en aning läskigt. Snart är vi tvåbarnsföräldrar.


Sitter och tittar på BigBrother nu. Lite halvelakt att låta Simon och Sara tro att dom var i finalen och sen åkte Sara ut i alla fall, måste ha känts jätte jobbigt för henne.


Nää, nu ska jag faktiskt ta och se klart på detta, dricka lite vatten och sen gå och lägga mig i sängen. Hoppas min karl har lust att följa med till bingen :P


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards