Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Emma - 13 juni 2011 21:17

Ikväll skulle vi äta thaimat.. så blev det inte riktigt.. inte för mig i alla fall!

Dennis åkte iväg och skulle handla på de stället vi brukar köpa på men dom hade stängt hela juni månad. Då åkte han till ett annat ställe men dom hade stängt på måndagar. Då åkte han till ett en som har en vagn ståendes som heter Thailådan. Han beställde det han ville ha och skulle sen beställa till mig. Jag är vääääldigt känslig mot lök, skulle nog vilja påstå att jag hatar de, så Dennis frågade för säkerhetsskull om det var lök i de jag skulle ha. Det var de inte sa dom. Men det visade sig att det var de visst. Tror ta mig fan att dom delat ner 5 lökar i den där förbannade maten. Jag gjorde iaf det bästa av situationen och fixade i ordning lite currysås till riset och åt de med lite gelé till ;)


Vi har haft en trevlig dag idag :) Vi startade dagen med frukost. Efter det började vi städa och röja undan lite. Vid 11 tiden gick vi och mötte upp Lisa och passade då på att köpa lite jordgubbar som vi hade till fikat. Mycket trevligt :)

Strax efter 12 följde vi Lisa till stan. Liam stenslockna på vägen så jag passade på att gå in på JC en sväng där jag fynda en kjol och en tröja på rean. Tröjan var rosa, kanske inte riktigt de jag brukar använda, men kunde inte låta bli att köpa den. Den fanns i svart och vit också, men svart känns så tråkigt nu och vitt blir så skitigt snabbt, speciellt när man har barn :P


När vi kom hem var vi helt utsvultna både Liam och jag. Som tur var så hade pappa Dennis lagat i ordning lasange igår kväll som väntade på oss och den var så sjuuuukt god. Längesen jag åt så mycket.


Nu ikväll har vi busat och Liam har badat. När Dennis gav Liam vällingen i soffan passade jag på att ta en snabbdusch och när jag kom ut igen hade båda mina killar stensomnat i soffan, mina älsklingar <3


Imorn vet jag inte vad vi ska hitta på. Blir det hyfsat väder så ska vi gå till nån lekplats iaf. Har vi tur så får vi nog med oss Linda och Joline också :) Imorn får de nog dock bli lite lugnt med promenader. Går lite väl långt ibland, men det känns jag oftast inte av förrän på hemvägen och då går det alltid vääääldigt långsamt.


Förresten, jag saknar att kolla på big brother om kvällarna :( Hoppas det snart kommer igång en ny säsong. Helt sanslöst hur besatt man kan bli av de programmet! Haha..


Nä nu ska jag se klart på 2½ men och sedan får de bli sängen. Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards